czwartek, 4 lipca 2013

Karta kierowcy :)

Długo się nie odzywałam - w międzyczasie zmieniłam pracę...(na piekło) i skończyłam jazdy.
Tzn czeka mnie jeszcze wyjazd do Poznania, ale to przed egzaminem.

W międzyczasie wysłaliśmy wniosek  o kartę kierowcy :) w sumie to ja wysłałam, podsunęłam mojej połówce formularz do podpisania jak był po noce i nawet nic nie wspomniał od 25 czerwca o tym, więc myślę, że nawet nie był świadomy co podpisuje hehe ;P (Co te kobiety robią z mężczyznami hihi) . Mam nadzieję, że karta jakimś cudem dojdzie do 16 lipca, bo w ten dzień moja połówka ma ur a to ma być jej prezent urodzinowy :) Z kasą krucho to prezenty muszą być praktyczne..
Dokładnie 25 czerwca 2013r. listem poleconym. W środku oczywiście formularz, zdjęcie, potwierdzenie opłacenia karty i powiększone prawko :)
A co ja się nawalczyłam z kserokopiarką swoją by dojść do tego by to zrobić hihi.
W każdym razie 25 czerwca koperta została wysłana. 

loguje się sprawdzać prawie codziennie do systemu... a dopiero wczoraj zobaczyłam status, że z dniem 27 czerwca wniosek wpłynął i jest w trakcie weryfikacji :)


Dzisiaj D zaczyna Kwalifikacje wstępną przyspieszoną, a więc czeka go wyjazd do Konina :) a co dopiero z nocki przyleciał.. Ja idę do pracy na 10... więc znowu zaczyna się okres co będziemy się w domu mijać... ale żyję nadzieją, że już niedługo będzie nam łatwiej o pracę... za jakieś wyższe pieniądze niż minimalna krajowa :) heheh


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz