wtorek, 9 kwietnia 2013

Jak to się zaczęło?

Na dobrą sprawę to nawet nie wiem ;)

Wszystko zaczęło się chyba w 2007 roku - kiedy w moim życiu pojawiła się Tigra.
Pierwsze zloty fanów tego samochodu... majówka, lekki tuning...
i mała naklejka pod rejestracją... "Jak urosnę będę TIR-em"  .
Nawet nie wiem w jaki sposób wpadłam na to, aby kupić naklejkę właśnie z takim napisem. Może już wtedy wiedziałam, że coś z tego będzie? :)
W sumie nie wiem kiedy to miało miejsce - zdjęcie na nk w każdym bądź razie zostało dodane 5 kwietnia 2009r.




W roku 2010r. za namową babci wróciłam do pomysłu zdania prawa jazdy kat B.
Tak w maju 2011r. przestałam być pasażerem, a kierowcą Tigry... a później Pezia 206 CC.

W styczniu 2013r. pierwszy raz na poważnie zaczęłam się zastanawiać nad zostaniem kierowcą TIR-a. Swoją drogą to szkoda, że Tigra nie chce urosnąć i zostać takowym hehe








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz