wtorek, 30 kwietnia 2013

Wyrobienie PJ :)

Dzisiaj 1 maja.. dzień wolny... można się pobyczyć :)
Okazało się, że na C+E też trzeba zrealizować zajęcia teoretyczne co tylko spowoduje wydłużenie okresu zdobywania uprawnień. Mam nadzieję, że do lipca się wyrobi ta moja połówka.

No i jednak zdecydowaliśmy się wyrobić to PJ.
Jednak plastik z jedną kategorią więcej daje 100% satysfakcji i zadowolenia :)
A tak na poważnie:
- nie wiadomo kiedy uda się rozpocząć CE
- i kiedy uda się zdać
a jak życie mnie nauczyło, jak się na coś czeka... to idzie to strasznie ciężko :)
Dlatego należy cieszyć się tym co już zdobyte ;)

Wczoraj w godzinach porannych zapłaciliśmy 100,50zł za PJ. Kartka z potwierdzeniem zapłaty zaniesiona do Starostwa. Pani na wstępie poinformowała, że 2 maja jest zamknięte, bo odrobiony został już ten dzień. Nie ma co liczyć, że przed 6 maja, ktoś się tym zajmie jednym słowem.
Z pewnością dokumenty z Wordu zostaną nadane 6-8maja do starostwa. Cicha nadzieja, że jakaś Pani wsadziła wszystko do koperty i nadała to wczoraj jest..ale jak to mówią "nadzieja matką głupich". Nie wiem jak to się dzieję, ale my mamy szczęście do tego długgggiego weekendu. Ja za wyrobieniem prawka na B też musiałam czekać przez długi weekend. Jednak lepiej czekać na plastik niż na egzamin. Wyobrażacie sobie jaki byłby długi weekend jakby egzamin był zaraz po nim? :P nad książką z nerwówką.

Na stronie www.kierowca.pwpw.pl można sprawdzić status. Tylko od kiedy zakłada się profil przed rozpoczynaniem kursu to postępowanie administracyjne trwa i trwa. Swoją drogą mogli by dodać jakiś dodatkowy status.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz